Sunday 29 January 2012

Sehari di Sunway Lagoon

Tak ada post yang menarik pun untuk dikongsi sangat..tapi menarik la untuk kami tiga beranak hari ni..hikss..sebenarnya da lama aku dan suami tak bawak adam berjalan, semua disebabkan kesibukkan yang amat hebat ditempat kerja (ha..ayat kaw2 punya).. so bila dah free hari ni,plan punya plan kami terus gerak gi Sunway Lagoon,hokeyy!..kira punya kira,lama jugak la aku tak gi sana..(masa zaman skolah dulu sangat rajin..hehe) adam mmg tak pernah la pun! 

so takde benda sangat nak cerita..ni gambar2 yang sempat aku amek..tapi gambar tak berapa menarik sebab aku cuma guna henpon yang tak seberapa canggih ni, dan gambar pun amat terhad untuk diambil..takut masuk air kan.aihh..(lainlah kalau henpon waterproof) takpun guna kamera Nikon Coolpix AW100..ok jugak tu..dalam air pun no hal kan..kan..

eh!!jangan angkat!!!!saya nak terjatuh ni!!



ha..yang ni dari dulu memang permainan feveret aku..naik 10x pun ok!

ha..gambar yang ni adam tolong amek ok!


syhhh..sang bedal tengah tdo..!


pak belang beradu..zzzzZzz..

aiskrim ni 4 hengget hokeyy!! (mat kool je pun)

baru abis berendam..baru leh amek gambar

dah penat







ha..layan je la adam  permainan ni..fly!!yeahh!!


ok..setakat ni je la gambar yang larat aku post and upload..sebenarnya banyak lagi permainan2 best dan mencabar kat sini,tapi pepahamla bawak budak kecik kan..semua terbatas!! pastu da petang sikit tu, hujan pun mula turun rintik2...apa lagi....balik laaa.. (eleh,tak bwk budak kecik pun,aku memang penakut..syhhh..)


p/s thanks babah, sebab bwk adam jalan2 walaupun adam tau, seminggu dua ni babah penat sgt kat workshop and tak cukup tido!!!












When life gives you a hundred reasons to cry, Show life that you have a thousand reasons to smile

No comments:

CopyRight © Segala Yang Tercatat di atas adalah Hak Milik diarinadiaa.blogspot.com