Wednesday 25 January 2012

Pendrive dekat 7Eleven

haa!!tak de idea nak buat tajuk ape untuk post malam ni..yang pastinya hari ni,aku betul2 mengalami jiwa kacau!!sebab...pendrive aku cicir..ntah ke mana!! **cett!!ingatkan mende** aihh..cakaplah apa yang korang nak cakap, memang tension tau sebab dalam tu macam2 maklumat,gambar,lagu,dokumen2 penting...aihhhh!!!! da puas aku geledah beg, segala beg yang aku bawak gi ofis tadi....last aku ingat,memang aku pegang sekali dengan kunci kereta.. uwaaaaaaa!!! 

tetiba tengah dok mengelamun mengenangkan nasib malang hari ni **poyo** si kecik pengarang jantung ni pun datang dok sebelah aku

adam: mama kenapa (soalan macam budak besar)
aku: takde apa..pendrive mama hilang (kataku acuh tak acuh **bukan dia paham pon**)
adam: pen*** (sebutan tak betul) ke..oooohhh.. (macam tau) terus dia pergi dari situ.

dari dalam bilik, aku dengar kelentang kelentong barang si kecik tu punggah **aihh..apa pulakk budak kecik ni**

adam: ha..nah mama!! (si kecik menunjukkan charger hp yang da rosak)

laaa..**pe pulakk la si kecik ni** taktau buat tau..aihhh (rungutku dalam hati..nak tergelak pun ada)

aku: bukan ni la sayang..ni charger hp,bukan pendrive.. (terangku perlahan..sebab penat dan tension)
adam: ohh..pen** (sebutan tetap tak betul) jom la kita beli kat 7-7 (maksud dia 7Eleven,sbb dia tak reti sebut lagi kott)

aihhhh....bertambah pening** alahaii adam....



p/s nak balik pendrive tu....!!!plsss!!






When life gives you a hundred reasons to cry, Show life that you have a thousand reasons to smile

No comments:

CopyRight © Segala Yang Tercatat di atas adalah Hak Milik diarinadiaa.blogspot.com