Wednesday 4 January 2012

Adam dan playschool!

Hari ni 1st day adam masuk tadika..yeayy!!pejam celik pejam celik da sekolah da buah hati aku ni!walaupun playschool je pun!!malam semalam punyalah excited,semangat prepare beg dan baju..pagi2 bangun pun bukan main ceria lagi adam!! (pssttt..kalau nak tau mama dia yang tak lena tido..hiksssss)

oh ya!!aku masukan adam kat N.A.S.Y.R.A.H English Islamic Preschool amek branch yang dekat dengan rumah my mom ni!!.(last minute buat pemilihan tadika)..setakat ni tengok cam ok je tadika tu,teacher2 dia,dan cara pembelajaran yang mereka terangkan masa Induction day aritu.....cuma....tak berminat la dengan uniform dia...HAHAHA!!warna pink kotak2..alahaiii!!..( alaa..uniform je pun, apa ada hal...!) janji dia belajar and lain2 ok!!



sambung cite tadi..aku tunggu kurang 10 minit kat situ sementara pukul 8.30 (start sekolah)..masa aku nak balik,dia da pegang2 tangan aku...ooo..NO!!...da mula buat muka seposen dan sedih.. ALAMAK!..sebelum terjadi perkara2 yang tidak diingini, lebih baik aku angkat kaki dulu.. memanglah serba salah,sedih,dan macam2 lagi perasaan dalam hati ni..tapi untuk masa depan dia jugak.. dan yang penting nak ajar dia berdikari!!....ok!!setakat ni..sebab aku taktau pe yang jadi.....HAHAHA!!nanti aku update lagi.....hokeyyy!

semangat nak school!!peace!



 (ni gambar masa Induction day, tengok2 class)









When life gives you a hundred reasons to cry, Show life that you have a thousand reasons to smile

No comments:

CopyRight © Segala Yang Tercatat di atas adalah Hak Milik diarinadiaa.blogspot.com