Friday, 13 January 2012

Di antara 5 Perkara yang Seboleh2nya YAHUDI tidak mahu Dunia tahu!!!

ok.hari ni aku nak kongsi satu perkara yang mungkin ramai dah tahu atau belum tahu..iaitu 5 Perkara yang seboleh2nya YAHUDI tidak mahu masyarakat Dunia tahu!! Cett!!! tapi bila dah tahu ni sendiri mau ingat lah yer..**tepuk dada tanya hati**

1.Israel adalah salah satu Pembekal Rokok terbesar dunia..tapi rakyatnya tidak digalakkan menghisap rokok sebab mereka tahu bahaya dan bahana kandungan rokok itu!! (abis koranggggg??)

2.Israel mempunyai kepakaran dalam mencipta Vaksin dan mahir dalam Ilmu Perubatan,namun tu hanya untuk kegunaan orang luar,sebab mereka tahu bahan kimia yang terdapat dalam ubat akan merosakkan untuk satu jangkamasa panjang. Penduduk Israel sendiri menggunakan 'Habattus Sauda' dalam perubatan harian.

3.Di Israel akan memakan buah2an terlebih dahulu sebelum memakan hidangan utama yang mengandungi karbohidrat seperti nasi atau roti, ini kerana memakan makanan utama dahulu  kemudian makan buah2an akan menyebabkan kita berasa mengantuk dan lemah untuk melakukan aktiviti harian. Tapi dekat sini konon buah2an adalah sebagai pencuci mulut.

4.Mc Donald di Israel telah membuat pengubahsuaian contohnya dalam minuman. Mereka menggantikan kopi berkafein dengan teh yang mengandungi polyphenols yang berfungsi sebagai antioksida utuk membuang sel rosak dan mencegah kanser. Tapi kita di sini masih lagi menggunakan kafein bahaya!!

5.Israel terus melakukan pelbagai usaha untuk menghancurkan Masjid Al Aqsha dan Qubah Shakrah sejak 50tahun yang lalu dengan menggali bawah tanah masjid agar runtuh  dengan sendirinya.

(sebenarnya ada beberapa perkara lagi lagi yang Yahudi lakukan dan elakkan dari satu dunia tahu) **credit to myibrah.com**

**Jadi fikir2 kan ye**


p/s gambar ni hanyalah sekadar hiasan semata2,tak de kena mengena dengan yang hidup atau yang dah tiada.





When life gives you a hundred reasons to cry, Show life that you have a thousand reasons to smile

2 comments:

Ahmad Ali (bukan nama sebenar) said...

hey . follow me back yea
thanks .

Imaan09 said...

ye..kenall!mama adam! hehe..
aiseehh.. memang duk teringat2.. sbb tgh perlukan khidmat pomen ayah Adam..hehe, nnt tinggal no yek..xpun SMS je...013-dua26tujuh016

CopyRight © Segala Yang Tercatat di atas adalah Hak Milik diarinadiaa.blogspot.com