Thursday 19 January 2012

Apa Kaitan tanda $$ dengan Blog Saya

Ok!Segmen dari Ben Ashaari hari ni JOM PROMOSI BLOG ANDA DI SINI..dan ben nak blogger jelaskan apa kaitan tanda $$ dengan blog kita..HAHAHA!!agak menarik..walaupun mula2 aku agak kompiuss!

ok. ini pada pandangan aku ye, eh.ada ke tanda $$ dalam belog aku ni.. (woii..yang banyak iklan tu mende..**hiksss) mula2 yang aku nampak tanda $$ terus aku terbayangkan DUIT!.. salah satu kaitan duit dengan blog aku, ialah hobi dan punca pendapatan sampingan. yelah dalam kita menghabiskan masa dengan berbelog dapatlah kita menjana 'income' sikit2..tapi pada aku hasil duit yang kita dapat tu bukan free2 tau, tapi seolah2 kita bekerja tolong mempromosikan iklan2 mereka, contoh, (NUFFNANG,ADVERTLETS dan CHURPCHURP), makin rajin kita update atau aktif dengan blog makin banyak hasilnya, tapi kena pandailah atur strategi..(betul tak ben)..

kaitan yang kedua pulak adalah sebagai pembakar semangat, apabila kita melihat blogger lain mendapat hasil income yang banyak atau ramai followers, kita pun akan berusaha membaiki mutu blog dan penulisan  kita dengan lebih baik dan automatik kita akan jadi blogger yang lebih kreatif dan berfikiran terbuka. 




p/s tapi ikhlas sebenarnya,,niat aku berbelog bukan pasal nak cari income pun, tu kalau da rezeki..aku berbelog adalah sebagai hobi dan nanti aku akan buat entri pulak,tujuan utama aku berbelog..


When life gives you a hundred reasons to cry, Show life that you have a thousand reasons to smile

No comments:

CopyRight © Segala Yang Tercatat di atas adalah Hak Milik diarinadiaa.blogspot.com