Wednesday 28 December 2011

Kereta aku VS Kereta suami

fuhh!!..bila kot..kot aku nak pakai kete ni haaa... kete pe ek aku suka, kalau nak disenaraikan  ada lah 2 3 buah kereta yang menjadi IDAMAN hati. termasuklah kereta ni

best kan..kan......


tapi tak laa kot nak dapat kereta seperti di atas,, jadi disebabkan aku ni tersangatla 
low profile,,jadi aku cuma targett sangat (target la sangat..hiksss..) nak pakai kete ni, pastu make up sket..huahahaha....


yang ni lom di make up lagi..hikss...ok gak kalau dapat sebijik Caldina dia.(opss..hehe...)


tu satu hal..lom lagi kereta yang menjadi idaman suami aku..dia tu lagi mcm2 kereta yg nak didamkan,, tapi target utama.(cehhh) dia nak sangatttt kete ni..... taraaa!!------->>>>

amacam?????


tapi ukur baju pada badan sendiri...haha!! cuma InsyaAllah satu hari nanti akan dapat...yeaayyy!!!! (berangan dulu yer)... Abang!!keje rajin2!!!

**Terima Kasih**



When life gives you a hundred reasons to cry, Show life that you have a thousand reasons to smile

No comments:

CopyRight © Segala Yang Tercatat di atas adalah Hak Milik diarinadiaa.blogspot.com