Friday 9 March 2012

Lepas tension!

Kadang2 kita kena ada masa sikit untuk diri dan kawan2 kan..tapi masa yang boleh aku pergi pun time lunch waktu kerja,sebab bila dah sampai rumah,automatik masa aku memang khas untuk family..tak sanggup nak tinggalkan si kecik dan incik suami semata2 untuk bersosial pulak ye..so macam biasa la,kalau hari jumaat,selalu jugak la aku meluangkan masa dengan my bff's (member2 sekolah) biasanya kami pergi makan,borak2 sampai la waktu lunch habis...tapi hari ni atas cadangan seorang member,kami buat hal dekat karaoke..(hamekk ko!!ari jumaat kami lepas tension keje kat situ)

serius!!memang enjoy abis,lebih2 lagi kami dari sekolah,sekelas memang satu kepala..dan ini la masanya untuk kami menjerit puas2,melepaskan segala tekanan dan bebanan yang ada..rasa macam anak2 dara yang single2 lagi,padahal masing2 anak da besar2..!! suara??itu belakang cerita hokeyy...







aihh..nak ikutkan 2 jam memang tak cukup..korangg!!next time hokeyyy!! cuma...untuk plan yang seterusnya nak minta aircond dikurangkan tahap kesejukkannya ye..sebab faktor suara kurang sedap atau pitching lari memang aircond punya pasal,sejuk sangat...(boleh cemtu...haha!)







When life gives you a hundred reasons to cry, Show life that you have a thousand reasons to smile

3 comments:

mrS May said...

macam kenai yang baju pink tue..hehe

diarinadiaa said...

mrs may: kathy ek..dia sama keje ngan ateh kan,,kat balai kajang..hehe

mrS May said...

a'ah...hehe
patutlah mcm kenai! bestnye karoke..

CopyRight © Segala Yang Tercatat di atas adalah Hak Milik diarinadiaa.blogspot.com